Dana 22.prosinca 2021.g. održan je prvi koordinacijski sastanak nositelja projekta Udruge ”Poseban prijatelj” i partnerskih organizacija.

Na sastanku su sudjelovali: ravnateljica OŠ Montovjerna Lucija Vujica, ravnateljica OŠ Lapad Nikolina Soko, člaovi stručne službe osnovnih škola Lapad i Montovjerna. Tanja Rončević, Sonja Ristić, Sumejja Brković, Vinka Sušac, Mira Šejtanić; stručne službe vrtića Palčica i Pčelica:  Alma Džanović Mateljan, Lea Burić, Tihana Oreč; profesorice s ERFa doc.dr.sc. Ljiljana Pintarić Mlinar, izvr.prof.dr.sc. Snježana Sekušak Galešev i doc.dr.sc. Blaženka Brozović; Silva Capurso doktorandica ERFa i PR projekta, Dženita Lazarević voditeljica projekta.

Tema sastanka je dogovor o Formiranju projektnog tima i pripremno razdoblje probira djece.  
O projektu Za učenje spremni!
Ministarstvo znanosti i obrazovanja raspisalo je Natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u podrućju izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja djece i mladih u školskoj godini 2021/2022 koji je trajao od 01.07.2021. do 03.08.2021. procjenu kvalitete prijavljenih projekata obavljale su stručne radne skupine AZOO,visokih učilišta i škola.

Provedbom Natječaja u području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja djece i mladih dodijeljena su bespovratna sredstva za 142 projekta u ukupnom iznosu od 13.981.427,46 kuna. Udruzi “Poseban prijatelj” su odobrema sredstva u iznosu od 116.446,67 kuna. Nositelj projekta je udruga “Poseban prijatelj” a partneri su: Udruga Visoki jablani Rovinj, DV Palčica Dubrovnik, DV Pčelica Dubrovnik, OŠ Montovjerna i OŠ Lapad.

Predloženi projekt doprinosi ostvarivanju više ciljeva utvrđenih natječajem.
Potiče jednakopravnost i socijalnu uključenost djece s teškoćama uredovno
školovanje, odnosno inkluziju. Također tijekom rada s djecom s TUR
unaprijediti ćemo životne vještine djece, pripremiti ih za osnovnoškolovanje i
uključiti ih u zajednicu s djecom redovnog razvoja. Udruga je prepoznata u
lokalnoj zajednici kao udruga koja se bori za ravnopravnost djece s TUR,
inkluziju,bolje i pravednije društvo.
Primarni/specifični ciljevi su:
1. Provesti strukturirani program poticanja perceptivno-motoričkih sposobnosti i nivoa socijalne adaptacije s najmanje 50 djece predškolske dobi iz dubrovačkih vrtića;
2. Podići razinu javne svijesti, a posebice svijesti odgojnih i obrazovnih djelatnika te članova obitelji djece s teškoćama u razvoju, o metodama potpore djeci s teškoćama u razvoju za uspješno učenje i sudjelovanje u redovnom osnovnoškolskom obrazovanju. Sekundarni/opći cilj je smanjiti broj odgoda upisa u prvi razred osnovne škole na području Grada Dubrovnika.

Leave a Reply